כל מה שחשוב ויפה
קאלה. צילום: ליז כדר
קאלה. צילום: ליז כדר

רשימת קניות // 14.2.2021

H&M חושפת את הקולקציה של סימון רושה, בגדי פנאי ובית של TwoTone, סריגים ושמלות וינטג׳ בקאלה, דולצ׳ה וגבאנה בצבעי קפה וגלידה

וינטג׳ חורפי בקאלה

רשת הבוטיקים קאלה מציעה מגוון פריטים שמתחלפים בתדירות גבוהה ובמספר מצומצם, המאפשר לקהל הלקוחות לשמור על ייחודיות ומקוריות. לצד פריטי הלבוש ישנה קולקציית אקססוריז הכוללת מגוון נעליים, מטריות, חגורות, כובעים, תיקים וצעיפים. המבחר אקלקטי ונשען על מספר טרנדים והשפעות משולבות, כמו וינטג׳, מראה רומנטי, אופנת רחוב, גלאם ועוד.

בקולקציית חורף 2021 מוצעים סוודרים ואפודות צמר, ג׳קטים ומעילים קצרים, חולצות במראה שתי שכבות, קרדיגנים וסריגים עם אפליקציות והדפסים. בנוסף, מוצעת קולקציית וינטג׳ של שמלות וחולצות ייחודיות, בה כל פריט הוא יחיד במינו. צבעוניות הקולקציה: גווני חום, בורדו, ירוק, כתום וצהוב.

מחירים: 99-399 ₪
להשיג: cala.co.il

 

קאלה. צילומים: ליז כדר

קאלה. צילומים: ליז כדר


סימון רושה H&M X

H&M חושפת את הלוק־בוק המלא של הקולקציה החדשה והמדוברת, פרי שיתוף פעולה עם המעצבת הצעירה סימון רושה, או בלשון התעשייה SIMONE ROCHA x H&M. בקולקציה פריטים לנשים, גברים וילדים, שיוצאים מתוך עולם ההשראות והרגשות של רושה, מי שכונתה גם הסינדרלה של עולם האופנה הבריטי, כשפרצה לפני עשור, אחרי לימודיה בקולג׳ המלכותי בדבלין ובסנטרל סנט מרטין. הקולקציה מהווה מחווה למדינות מוצאה, אירלנד והונג קונג, כמו גם לטקסטורות, לצורות, להיסטוריה ולמשפחה. ההשקה הרשמית תתקיים ב־11 במרץ, ברחבי העולם וכאן בחנות הדגל של H&M בקניון TLV.

מחירים: 39.90-999 ₪
להשיג: h&m.com

סימון רושה H&M X

סימון רושה H&M X. צילומים: מ״ל

סימון רושה H&M X

סימון רושה H&M X


TwoTone בפנים ובחוץ

זוהר כלב, המעצבת והבעלים של המותג TwoTone, מעצבת בגדים שמתאימים לכל שעה ביום, שאפשר ללבוש בבית אבל גם לצאת איתם החוצה מבלי להרגיש בפיג׳מה. בין הפריטים אפשר למצוא חולצות, טוניקות, שמלות ומכנסיים שמגיעים בצבעוניות של ורוד מעושן, כחול נייבי, לבן, חמרה ושחור. טווח המידות: 36-48.

מחירים: 299-950 ₪
להשיג: TwoTon.co.il

TwoTone. צילומים: לירון ויסמן

TwoTone. צילומים: לירון ויסמן

TwoTone. צילומים: לירון ויסמןTwoTone. צילומים: לירון ויסמן


birds

קפה וגלידה עם  DOLCE & GABBANA

בית האופנה האיטלקי דולצ׳ה וגבאנה השיק את קולקציית אביב־קיץ 2021 בסדרת תמונות מיוחדת שצולמה בקפה COVA האגדי במילאנו, שנחשב לבית הקפה הראשון באיטליה. בתקופת הקורונה הציגו דולצ׳ה וגבאנה תצוגות אופנה דיגיטליות, שבמהלכן אפשר היה לרכוש את הפריטים בזמן אמת. המהלך החדשני גרם לבית האופנה לחשב מסלול מחדש גם בכל הנוגע לסטיילינג. כתוצאה מכך החליטו לוותר על מראה המסלול המוכר, הכולל קשתות פנינים, זרי פרחים וסלסלות פירות, ולהציג לוקים שניתן לאמץ בקלות.

קולקציית Power Pastel המושקת כעת מציגה פריטים שנוצרו בהשראת גוונים של גלידות סורבה, של פריחת האביב בסיציליה ושל הקינוח המקומי – קסטה. הקולקציה כוללת חולצות משי בהדפס פרחי חמנייה, מכנסיים וחצאיות ג׳קארד בגווני שמנת ותיקי יד מעוטרים בטקסטורות פרחוניות.

מחירים: ביגוד 1,990-24,990 ₪, אקססוריז 650-4,990 ₪, תיקים 4,190-7,990 ₪, נעליים 3,890-5,990 ₪
להשיג: אמור, כיכר המדינה, תל אביב

מתוך קמפיין דולצ׳ה וגבאנה. צילומים: מל

מתוך קמפיין דולצ׳ה וגבאנה. צילומים: מ״ל

*כוכבית מייצגת שדות חובה

פורטפוליו באינסטגרם

עקבו אחרינו
מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden