כל מה שחשוב ויפה
הפקת חג ב־HOODIES. צילום: אהוד שגב
הפקת חג ב־HOODIES. צילום: אהוד שגב

רשימת קניות // 18.9.22

Other Stories & עד הבית; H&M - עכשיו גם אונליין; Alo Yoga בישראל; כלי אירוח בהשראת הפוטוריזם ב־Renby; קית׳ הרינג בגולף; עושים חג ב־HOODIES; מהפכת התרבות הצרפתית ב־Zadig & Voltaire; בושם של Byredo בניחוח וניל מעושן

עושים חג ב־HOODIES

קולקציית החג של רשת הבייסיק HOODIES ממשיכה את הקו של המותג בתוספת של נגיעות חגיגיות – למי שאוהבת להרגיש בנוח ועדיין להתאים את ההופעה לערב החג. בקולקציה מוצעות לראשונה חליפות הכוללות מכנסיים ובלייזר מבד וופל שעשוי מ־80% כותנה. המכנסיים משלבים תיפורים מחמיאים ושסע קדמי קטן והן מגיעות בחמישה צבעים. עוד בקולקציה בלייזרים עשויים כותנה בגזרת אוברסייז בארבעה צבעי וגם מכנסי כותנה, סריגי גולף דקיקים וחולצות גולף דקות עם הדפסים בסגנון סיקסטיז. ההשראות לקולקציה מגיעות מהטבע והאדמה והפקת החג צולמה באותה הרוח.
מחירים: 69-189 שקלים
להשיג: בחנויות הרשת ובאתר

עושים חג ב־HOODIES. צילומים: אהוד שגב

עושים חג ב־HOODIES. צילומים: אהוד שגב


Other Stories & עד הבית (והשליח מחכה למטה)

המותג הבינלאומי Other Stories & משתף פעולה עם הסטארט־אפ הישראלי Ole, ויספק משלוחים מהירים עד הבית לפריטים שנמכרים בחנות המותג בקניון עזריאלי בתל אביב. המשלוחים יגיעו בתוך 50 דקות, ובמסגרת השירות ניתנת ללקוחות האפשרות למדוד בבית את הפריטים ולהחליט אם להשאירם או להחזירם – בזמן שהשליח ממתין להחלטה (!). אפליקציית Ole שפועלת כבר שנה בכל גוש דן מציעה אפשרות לרכוש ממגוון רחב של מותגים, החל ממעצבים מקומיים ועד לרשתות בינלאומיות.
להשיג: באפליקציה

Other Stories & עד הבית. צילומים: מ״ל

Other Stories & עד הבית. צילומים: מ״ל


H&M – עכשיו גם אונליין

חנות האונליין של H&M ישראל באוויר ומעתה אפשר לרכוש אונליין גם כאן את המגוון המלא של פריטי האופנה לנשים, גברים, נוער וילדים; וגם את מגוון המוצרים המלא של H&M HOME לעיצוב הבית השונים. חנות האונליין מצטרפת ל־21 חנויות של המותג בפריסה ארצית. תקופת האספקה היא עד שבעה ימי עסקים והמשלוח הוא חינם בהזמנה מעל 199 שקלים.
להשיג: באתר

H&M - עכשיו גם אונליין. צילומים: מ״ל

H&M – עכשיו גם אונליין. צילומים: מ״ל


Alo Yoga בישראל

מותג הלייפסטייל Alo Yoga מגיע לישראל בשיתוף עם 911 אופנה. הקבוצה, שמפעילה בישראל את הרשתות Story, סקוטש & סודה ו־Word נבחרה לבעלת הזיכיון ותפתח במהלך 2023 שתי חנויות של המותג בישראל – בקניון TLV ובתוך חנות הדגל של Story בכיכר דיזנגוף (שתתפקד כחנות בתוך חנות).

Alo – ראשי התיבות של Air, Land, Ocean (אוויר, אדמה ואוקיינוס) – הוא מותג לייפסטייל פרימיום שמקדם בעיקר פעילות יוגה בעולם, ומפיץ את תנועת המיינדפולנס. המותג הוא ידידותי לסביבה, פועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות העובדות והעובדים שלו. הוא גם מותג האקטיב הנחשק ביותר בקרב סלבריטאיות.ים ומשפיעניות.ים כמו טיילור סוויפט, ג׳יג׳י חדיד, קנדל ג׳נר, סלינה גומז ואחרות.

Alo Yoga בישראל. צילומים: מ״ל

Alo Yoga בישראל. צילומים: מ״ל


birds

כלי אירוח בהשראת הפוטוריזם ב־Renby

לקראת ראש השנה והחגים מציע מותג העיצוב Renby את קולקציית כלי האירוח וההגשה Futurismo מבית Alegra Vista, זוכת פרס העיצוב הנחשק DNA Paris 2022. הקולקציה כוללת כלי אוכל, הגשה ואירוח מעוצבים במשחקים דינמיים של גיאומטריה וצבעים תוססים. זו קולקציה שמצדיעה לעבר בעודה מהווה פרשנות עכשווית לתנועה האמנותית הפוטוריזם שצמחה באיטליה בתחילת המאה ה־20. התנועה פיתחה סגנון אמנותי ששאב את השראתו מהאקספרסיוניזם ומהקוביזם לשם תיאור אסתטי של הדינמיות והתנועה המאפיינים את החיים המודרניים.
מחירים: 688-2,636 שקלים
להשיג: בחנות המותג בכיכר המדינה בתל אביב ובאתר

כלי אירוח בהשראת הפוטוריזם ב־Renby. צילומים: מ״ל

כלי אירוח בהשראת הפוטוריזם ב־Renby. צילומים: מ״ל


קית׳ הרינג בגולף

רשת האופנה גולף משיקה קולקציית קפסולה צבעונית בהשראת אמן הפופ האמריקאי קית׳ הרינג, שהושפע מתרבות הפופ וממוצרי תרבות הצריכה היומיומיים שסבבו אותו והגיע לשיא בשנות השמונים בניו יורק. הרינג התפרסם בעיקר בזכות ציורי הגרפיטי הצבעוניים ובדמויות האייקוניות שלו, הייחודיות בפשטותן. הקולקציה, שנקראת We Love Art, כוללת חולצות טי בהשראת הדמויות המצוירות של הרינג ועוצבה מתוך אהבה לאמנות, מוזיקה, ייחודיות וחופש.
מחירים: 79.90 שקלים
להשיג: בחנויות הרשת ובאתר

קית׳ הרינג בגולף. צילומים: בר שריר

קית׳ הרינג בגולף. צילומים: בר שריר


מהפכת התרבות הצרפתית ב־Zadig & Voltaire

הדרופ הראשון של קולקציית סתיו 22 של המותג הפריזאי Zadig & Voltaire נקרא Teenage Riot – מחווה למהפכת התרבות הצרפתית של מאי 1968. הקולקציה כוללת עיצובים אקלקטיים שמשלבים אלגנטיות מעודנת לצד הדפסים נועזים. העיצובים של ססיליה בונסטרום מעניקים פרשנות עכשווית בהתאם לדי.אן.איי של המותג – מראה עממי ובוהמייני, שילובים מנוגדים של חומרים, טקסטורות והדפסים. העור המקומט האייקוני של המותג הופך הפעם לזמש מקומט שיוצר לוק נונשלנטי טבעי וצידו מושק גם הדפס חדש ומעורב של נמר וטיגריס.
מחירים: 335-7,965 שקלים
להשיג: בחנות המותג ברחוב ה׳ באייר 44 תל אביב ובאתר

מהפכת התרבות הצרפתית ב־Zadig & Voltaire. צילומים: מ״ל

מהפכת התרבות הצרפתית ב־Zadig & Voltaire. צילומים: מ״ל


בושם של Byredo בניחוח וניל מעושן

מותג הבישום Byredo משיק ניחוח חדש: Vanille Antique – Extrait De Parfum. הבושם הוא חלק מקולקציית Night Veils (צעיפי לילה), בעל ניחוח ונילי עם אופי מעושן. המתיקות הוונילית נחתכת בטקסטורות אדמתיות, עם בלנד חם של עץ הקשמירן, פרח הלוטם ומאסק. כל זה מזוקק לניחוח מתוק, מעושן ומתובל כאחד. תו עליון: פרזיה, שזיף, תוי ליבה: אמבר, קשמירן, תוי בסיס: שמן לטם, פולי וניל ממדגסקר.
מחיר: 990 שקלים ל־50 מ״ל
להשיג: באתר בוטיק אינדיבידואל

בושם של Byredo בניחוח וניל מעושן. צילום: מ״ל

בושם של Byredo בניחוח וניל מעושן. צילום: מ״ל

*כוכבית מייצגת שדות חובה

מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden