כל מה שחשוב ויפה
אולסיינטס לסטורי, סתיו־חורף 22/23. צילומים: מ״ל
אולסיינטס לסטורי, סתיו־חורף 22/23. צילומים: מ״ל

רשימת קניות // 13.11.22

חנות ראשונה של All Saints בישראל; שמלות כלה בהשראת איטליה של המעצב מרדכי אברהם; קולקציה בהשראה דיגיטלית ב־FURLA; קימונוס של המעצב קובי גולן; בגדים שאין לאף אחת אחרת במאדאם בובו; AVAN TOI בקום איל פו; אמנות, מוזיקה ואינדיבידואליזם ב־FREECITY

חנות ראשונה של All Saints בישראל

קבוצת 911 משיקה חנות דגל ראשונה למותג אול סיינטס בישראל, בקניון החדש עזריאלי שרונה. רשת קמעונאות האופנה הבריטית נוסדה ב־1994, ומוכרת בגדי גברים, נשים, הנעלה ואביזרים בכ־280 חנויות ב־27 מדינות בעולם. המותג – שנחשב לקולי, קז׳ואלי עם הרבה שחור, עור, עיצובים א־סימטריים וחיבור חזק לעולם המוזיקה והרוקנרול – דוגל באופנה המקיימת בתוכה ערכים כמו סחר הוגן ושמירה על איכות הסביבה בתהליכי הייצור.
להשיג: בקניון עזריאלי שרונה

All Saints. צילומים: מ״ל

All Saints. צילומים: מ״ל


שמלות כלה בהשראת איטליה של המעצב מרדכי אברהם

מעצב שמלות הכלה מרדכי אברהם משלב בחייו נסיעות תכופות לחו״ל. היעד שאליו הוא מרבה במיוחד לנסוע הוא איטליה: בכל עיר הוא מבקר בשווקי הפשפשים, שם הוא רוכש מגוון של מפות רקומות בעבודת יד קפדנית וטקסטילים מהסבנטיז שאותם הוא אוהב במיוחד. מהבדים שהוא רוכש במילאנו, טורינו, בולוניה, פירנצה, צינקואה, טרה סיאנה, רומא, נפולי ופרוצידה הוא עיצב קולקציית שמלות כלה חדשה וייחודית שנתפרת בהתאמה אישית לכלה.

השמלות עשויות מהחומרים משובחים תוצרת איטליה ובהשראת איטליה – קרובים ורחוקים מהגוף. הם מחמיאים ומתאימים לכלות שמחפשות מראה עם אמירה אישית. להשלמת סיפור הקולקציה בחר אברהם לצלם את הקולקציה במהלך שבוע האופנה האחרון שהתקיים במילאנו.
מחירים: החל מ־5,000 שקלים
להשיג: בתאום אישי בטלפון 050-2500170

מרדכי אברהם במילאנו. צילומים: עומרי לוי

מרדכי אברהם במילאנו. צילומים: עומרי לוי


קולקציה בהשראה דיגיטלית ב־FURLA

מותג האופנה האיטלקי FURLA משיק קולקציית סתיו־חורף שבה פוגשת הקלאסיקה של המותג את הטרנדים והצבעוניות של הדור הצעיר. הקולקציה מהווה המשך לעיצוב המוכר שמלווה את המותג עוד מתחילת דרכו, אבל מתוך ניסיון להצעיר את הקולקציה נוצרו דגמים לא צפויים בצבעים עזים, שמקור ההשראה שלהם מגיע מהעולם הדיגיטלי והם עשויים בדי קווילט וניילון בוהק. עוד מוצעים תיקי ״בבילון״ – תיקי טלפון נייד, לכרטיסים ופריטים קטנים יחסית. גם הלוגו עודכן והוא כעת אינטרפרטציה ללוגו המקורי של המותג, שבאמצעות סיבוב ותנועתיות הופך לצורה של לב.
מחירים: 440-2,200 שקלים
להשיג: בחנויות המותג בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה

השראה דיגיטלית ב־FURLA. צילומים: מ״ל

השראה דיגיטלית ב־FURLA. צילומים: מ״ל


קימונוס של המעצב קובי גולן

לאחר ההצלחה של קולקציית הקימונוס הקודמת, משיק המעצב קובי גולן קולקציה חדשה בצבעוניות מרעננת. הקימונו הוא פריט שמתאים לעונה הנוכחית: הוא משלים כל לוק והופך לפריט חובה בכל ארון. הקימונוס של גולן ידידותיים לסביבה, עשויים בעבודת ונעשים בהם שימוש חוזר במטפחות קיימות בשילוב רקמות הודיות. כל פריט הוא אחד במינו ואין שני לו.
מחירים: 670-790 שקלים

להשיג: באתר ובסטודיו ברחוב הרצל 98 תל אביב, בתיאום מראש בטלפון 054-4913009

הקימונוס של קובי גולן. צילומים: עמית מוזר

הקימונוס של קובי גולן. צילומים: עמית מוזר


בגדים שאין לאף אחת אחרת ב־Madam Bubu

עתר שיבק, בעלת מוסד האופנה הוותיק ״הפרלמנט של עתר״, חלמה שנים לייצר קולקציית אופנה שמתאימה למידותיה ולטעמה האישי. כנערה שגדלה בקיבוץ, ארון הבגדים של שיבק היה מורכב ממדף מצומצם של בגדי בוקר ומדף של בגדי ערב. רק בחגים הגדולים נפתחו שערי הסטייל ואז קיבלה שמלות סרפאן משובצות מעל לחולצה לבנה עם נעלי לקה שחורות. אלה לא היו הבגדים הפרטיים שלה, ולא היה לה מקום לבחירה. אלה היו בגדים השייכים למחסן הבגדים של כולם, ובהתאם למידה ועונת השנה, קיבלה את הפריטים המתאימים.

אבל ליד מחסן הבגדים, היה ארגז ענק. קראו לו אז ״עזרה סוציאלית״ אבל בשבילה הוא היה מכרה זהב. מהבגדים של המבוגרים שמצאה בארגז גזרה, הרכיבה ותפרה מחדש, צבעה, חיברה ויצרה בגדים חדשים. בגדים שהם רק שלה. בגדים שאין לאף אחת אחרת. בהמשך יצרה את המותג שלה Madam Bubu וכעת היא משיקה את קולקציית סתיו־חורף 22/23 שכוללת מגוון רחב של פריטים מונוכרומטיים, עשויים בדים נעימים ומחמיאים. הקולקציה היא בעלת מנעד מידות רחב (38-46) והיא כוללת סדרה שצבועה באקסלוסיביות למותג, בעלת מראה קלאסי ומרושל בו זמנית.
מחירים: 199-499 שקלים
להשיג: בחנות ״הפרלמנט של עתר״ במתחם הרכבת בית יהושע או באתר

Madam Bubu. צילומים: שי הנסב

Madam Bubu. צילומים: שי הנסב


birds

AVAN TOI בקום איל פו

בקום איל פו משיקים קולקציות חדשות של המותג האיטלקי AVAN TOI (אוונטואה) הכולל ליין של פריטים חדשים לנשים וגברים וגם פריטים לבית. בראש החברה עומד המעצב האיטלקי מירקו גניונה, שכל פריט שהוא מעצב ומייצר הוא אחד במנו. כל תהליך העיבוד והיצירה נעשה ידנית, כך שאין פריט אחד הדומה לאחר.

קולקציית הנשים כוללת שמלות סאטן, ג׳קטים, סריגים, חולצות ועוד. קולקציית הגברים מציעה ג׳קטים, סריגים, וחולצות לעונה החורפית בגוונים וצבעים. הקולקציה לבית כוללת שמיכות, כריות וסדינים מבדים רכים ונעימים, עם הדפסים וצבעים ייחודיים.
מחירים: 1,800-5,000 שקלים
להשיג: בחנויות קום איל פו ובאתר

AVAN TOI בקום איל פו. צילומים: מ״ל

AVAN TOI בקום איל פו. צילומים: מ״ל


אמנות, מוזיקה ואינדיבידואליזם ב־FREECITY

FREECITY, מותג שייסדה בשנת 2001 המעצבת נינה גרדונו, משיק את קולקציית סתיו חורף 22/23. הקולקציה מיוצרת במהדורה מוגבלת והיא כוללת פריטים שנצבעים בצבעים המעורבבים ידנית, כשהגרפיקה שמודפסת עליהם מוקרנת אף היא ידנית. הדימויים והגרפיקה המודפסים על הבגדים, בהשראת פוסטרים אמנותיים משנות ה־60 ה־70, הפכו לסימן ההיכר של המותג. האסתטיקה שמתקבלת היא קומפוזיציה של אמנות, מוזיקה, עיצוב ואינדיבידואליזם.
מחירים: 540-6,500 שקלים
להשיג: בבוטיק 77, רחוב יצחק אלחנן 15 תל אביב ובאתר

FREECITY בבוטיק 77. צילומים: מ״ל

FREECITY בבוטיק 77. צילומים: מ״ל

*כוכבית מייצגת שדות חובה

מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden