כל מה שחשוב ויפה
אלישע אברז׳ל, PARADOX. צילום: עומרי לוי
אלישע אברז׳ל, PARADOX. צילום: עומרי לוי

רשימת קניות // 17.1.23

אלכימיה של ניגודים בקולקציה של אלישע אברז׳ל; אנג׳לי בשיתוף פעולה עם שלי גרוס וסהר שלו; דגמי יוניסקס ב־Ellesse; מותג טיפוח קוריאני - Erborian - עכשיו גם בארץ; תיקי רחצה ואיפור של LAVIDO; חנות מקוונת של המרכז הרפואי שניידר

אלכימיה של ניגודים בקולקציה של אלישע אברז׳ל

הקולקציה החדשה של מעצב האופנה אלישע אברז׳ל היא פרק נוסף במסע, תחנה שבה הוא מעמיק את החיפוש אחר טקסטילים יחודיים, גזרות פיסוליות חדשות וחזון עתידני־רומנטי. הקולקציה, ששמה PARADOX, נולדה מתוך חיפוש אחר אלכימיה של ניגודים המתלכדים לכדי שלם אחד. אברז׳ל ממשיך את העיסוק שלו בבגדי ספורט, בחליפות הכוח (Power Suits) ובסטייל של שנות ה־80, שאליהם הוא מחבר בדים ייחודיים, סגנונות רומנטיים רכים ולוק אלגנטי.

חטיבה מרכזית בקולקציה כוללת חליפות ספורט המשלבות בדים כמו עור, ברוקאד וקטיפה, עם בדי ניילון מתקדמים היוצרים מראה עתידני. פריטים אחרים בקולקציה כוללים שילובים של פרינטים שאותם יצר אברז׳יל בעצמו בדימויים כמו רשתות ולהבות או בדימויי תחרות, שמדגישים את הניגוד בין הספורטיבי לרומנטי, בין הנשי לגברי ובין היוקרתי לסטריט. הצבעוניות המטאלית של הקולקציה, שמזכירה צבעי רכבים עתידניים, מודגשת גם בעזרת האקססוריז שיוצרו במיוחד עבור אברז׳יל: צמידי כדורים אובליים עשויים שרף, אבזמים וכפתורים בצבעוניות מטאלית של פוקסיה, כחול, שחור וירוק.
מחירים: החל מ־2,500 שקלים
להשיג: בסטודיו ברחוב לילינבלום 20 תל אביב ובאתר

אלישע אברז׳ל, PARADOX. צילומים: עומרי לוי

אלישע אברז׳ל, PARADOX. צילומים: עומרי לוי


אנג׳לי בשיתוף פעולה עם שלי גרוס וסהר שלו

Fading Glory היא קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת – שיתוף פעולה של מותג בגדי היוגה אנג׳לי עם שלי גרוס, כתבת אופנה, בלוגרית וסופרת (״החיים ומה שלבשתי״, ״החיים קצרים, אל תקני את הנעליים״); וסהר שלו – חוקר אופנה ובעליה של החנות ״אוסף״ לבגדי גברים של מעצבים מקומיים. המשמעות המילולית של שם הקולקציה מתייחסת לזוהר שעומעם, כשכל אחד משלושת השותפים לקולקציה מעניק לו פרשנות שונה. בהשאלה, הוא הפך לקריטריון של יופי יומיומי שקשור לאוביקטים, אתרים, זיכרונות, בגדים ואפילו ריחות; לדברים שהקסם שלהם רק הולך וגדל ככל שהם מתיישנים, בעיקר כשהם עדיין רוחשים ומלאי חיים אמיתיים, הרחק מהזוהר שנשקף ברשתות חברתיות ובתרבות הסלבס.

הקולקציה היא בת שישה פריטים, כולם יוניסקס: סווטשירט קלאסי בסגנון קולג׳ אמריקאי, קפושון רך, חולצת טי ארוכה (בגזרת רגלן, מה שנקרא ״חולצה אמריקאית״), חולצת טי קצרה (עם מכתב אהבה קצר בגב) ושני זוגות מכנסי טרינינג. כל הפריטים מיוצרים בארץ ועשויים משילוב של כותנה אורגנית וכותנה ממוחזרת, עם לוגו הקולקציה וטקסט קטן המבטא את האהבה שלהם לבגדים בהשראה אמריקאית.
מחירים: 240-420 שקלים
להשיג: בחנויות המותג ובאתר, ובחנות אוסף, רחוב יהודה הלוי 72, תל אביב

אנג׳לי בשיתוף פעולה עם שלי גרוס וסהר שלו. צילומים: מאיר כהן

אנג׳לי בשיתוף פעולה עם שלי גרוס וסהר שלו. צילומים: מאיר כהן


חורף 23 ב־Ellesse

מותג האופנה האיטלקי Ellesse מציג את הקולקציה החדשה שלו לעונת הסתיו חורף 23 שכוללת דגמי יוניסקס של טי־שירטס, חליפות טרנינג וקפושונים, ג׳קטים, דגמים בהשראת אופנת החייטים עם אינטרפרטציה לאופנת רחוב ועוד. פלטת הצבעים של עונת החורף כוללת שימוש בצבעי ורוד, כחול, ירוק, שחור, בורדו ואדום.
מחירים: 139-600 ש״ח
להשיג: בחנות הדגל של המותג בדיזינגוף סנטר ובאתר

חורף 23 ב־Ellesse. צילומים: מ״ל

חורף 23 ב־Ellesse. צילומים: מ״ל


birds

Erborian – מותג טיפוח קוריאני, עכשיו גם בארץ

Erborian – Korean Skin Therapy הוא מותג טיפוח קוריאני שהחל להימכר בישראל. מדובר במותג שמתמחה ביצירת מוצרי טיפוח בטכנולוגיה היברידית חדשנית שמתמקדת בשילוב בין איפור לטיפוח – מה שמוביל למוצרים שמספקים לעור טיפוח וגם כיסוי צבע. מוצרי החברה זכו בתארים ופרסים מהמגזינים המובילים בעולם.
מחירים: 49-349 שקלים
להשיג: בחנות המותג בעזריאלי שרונה תל אביב, בחנויות רשת ל׳אוקסיטן ובאתר

Erborian. צילום: מ״ל

Erborian. צילום: מ״ל


תיקי רחצה ואיפור של Lavido

המותג Lavido משיק קולקציית תיקי רחצה ואיפור מעוצבים במגוון גדלים, שמיוצרים מחומרים ממוחזרים ומתכלים. התיקים מיוצרים בתהליך ידידותי לסביבה: שאריות פלסטיק שנאספו בים, עברו תהליך של מחזור והפכו לבד. התיקים מגיעים בצבעים רכים: לבן, ורוד וירוק מנטה ובגדלים שונים.
מחירים: 29-59 שקלים
להשיג: בחנויות המותג ובאתר

Lavido. צילומים: אורלי אייל

Lavido. צילומים: אורלי אייל


For the Children – חנות מקוונת של המרכז הרפואי שניידר

For the Children הוא מיזם המוגדר כחנות עם משמעות: 100% מרווחי החנות מוקדשים לעמותת ״ילדים שלנו״ במרכז שניידר, שהוקמה לפני כ־30 שנה במטרה לפעול למען שיפור רווחתם של הילדים החולים ובני משפחותיהם, לקדם ולפתח את איכות הטיפול באמצעות פרויקטים מיוחדים, רכישת ציוד רפואי מתקדם, תמיכה במחקרים ומתן סיוע לצוות המטפל.

באתר גם אפשר לבצע רכישה שאינה מיועדת לשימוש עצמי אלא לרכוש ולהעניק את המוצר לילד שמטופל בבית החולים. המחירים בחנות זהים למחירים בחנויות הרחוב, אבל בעלות ערך מוסף של תרומה. יש בה היצע מגוון של מוצרים, ביניהם מארזי לידה, משחקי חשיבה ויצירה, תכשיטים, בובות, ספרים ועוד.
להשיג: באתר

For the Children. צילומים: מ״ל

For the Children. צילומים: מ״ל

*כוכבית מייצגת שדות חובה

מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden