כל מה שחשוב ויפה

קום איל פו בקמפיין למאבק להשבת החטופים

פורטפוליו News: קום איל פו נרתמים למאבק להחזרת החטופים עם קמפיין בהשתתפות נשות אופנה ומשפיעניות שלובשות טי־שירט הנושאת את המשפט ״תחזירו אותם הביתה עכשיו״, בלוגו שעיצב עודד בן יהודה בעברית, אנגלית וערבית

מותג האופנה קום איל נרתם למאבק המקומי והעולמי להשבה המיידית של החטופים בעזה. מאחורי היוזמה עומדת אשת האופנה הוותיקה סיביל גולדפיינר, העומדת בראש המותג.

במסגרת הקמפיין של בית האופנה נערך השבוע יום צילום ייחודי בהובלת 20 דוגמניות ומשפיעניות חברתיות, שהצטלמו כל אחת בנפרד במראה נקי כשהן לובשות טי־שירט שחורה אחידה, שעליה לוגו שעוצב על ידי המעצב והעיתונאי עודד בן יהודה, הנושא את הכיתוב ״תחזירו אותם הביתה עכשיו״ בעברית, אנגלית וערבית. החולצה לא מוצעת למכירה אלא מהווה סימבול וקריאה לעזרה. בין המצטלמות: גלית גוטמן, שיר אלמליח, שירלי בוגנים, טיילור מלכוב, ריף נאמן, אביה מלכה, יוליה פלוטקין, קארין עליה, מעין דורי, ענת בירן ועוד רבות.

גלית גוטמן. צילומים: שליו אריאל

גלית גוטמן. צילומים: שליו אריאל

טיילור מלכוב

טיילור מלכוב

מעין דורי (מימין) וסיביל גולדפיינר

מעין דורי (מימין) וסיביל גולדפיינר

נורית גורדון

נורית גורדון

שירלי בוגנים

שירלי בוגנים

גולדפיינר מציינת שהקמפיין הוא חלק מיוזמה של תעשיית האופנה המקומית הפונה לתעשיית האופנה העולמית במטרה להשבת החטופים. ״לאורך השנים אנחנו מקיימים אג׳נדות חברתיות חשובות. את היוזמה הזו התחלתי בפנייה שלי לעיתונאיות אופנה בחו״ל. שלחתי להן מכתב שעליו חתומים רבים ממובילי תעשיית האופנה המקומית, ביניהם מוטי רייף, שרון טל מבית האופנה משכית, מעצב האופנה דורון אשכנזי, האוצרת יערה קידר, רונית יודקביץ׳ ועוד.

״ניסיתי ליצור אצלן אהדה למתרחש כאן. הייתי מאוכזבת לגלות שאף אחת מהן לא נרתמה בחיוב למתרחש כאן, ואפילו להפך. זה לא עצר אותי והחלטתי שאני ממשיכה לקדם את הלחץ החברתי כאן, והכל כדי לגרום לראש הממשלה לשים את שחרור החטופים כמטרה העליונה במלחמה שאיתה אנחנו מתמודדים.

סיביל גולדפיינר: למרות שהחולצות אינן למכירה קיבלנו בקשות רבות ממובילות דעת קהל, ביניהן נועה תשבי, לקבל חולצה כדי להופיע בה בפעילות ההסברתית שבה היא לוקחת חלק

״אופנה תמיד היוותה כוח רב עוצמה. החלטתי שאני מנסה ומאגדת את התעשיה המקומית לטובת הקמפיין. התחלנו בעצומה שעליה חתמו מאות מעצבי אופנה, צלמים וצלמות, דוגמניות ודגמנים, סטילסטים.יות, וכל העוסקים בתעשיית האופנה בישראל״. בהמשך פנתה גולדפיינר לבן יהודה שעיצב את הלוגו שמוביל את הקמפיין, ואת מדבקות הענק שכיסו את כל חלונות הראווה של חנויות קום איל פו.

מכאן התקבלה ההחלטה להמשיך לקמפיין ברשתות החברתיות שלטובתו רתמו בהתנדבות את הדוגמניות והמשפיעניות, כמו גם את כל צוות ההפקה – מאפרים, ספרים והצלם שליו אריאל. הקמפיין מופץ ברשת וזוכה לתגובות אוהדות, ולמרות שהחולצות אינן למכירה, גולדפיינר מספרת ש״קיבלנו בקשות רבות ממובילות דעת קהל, ביניהן נועה תשבי, לקבל חולצה כדי להופיע בה בפעילות ההסברתית שבה היא לוקחת חלק״.

*כוכבית מייצגת שדות חובה

מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden