כל מה שחשוב ויפה

פורטפוליו לייב: ישראל כמוצר מדף

הרצאה חדשה של עודד בן יהודה במרכז תאו הרצליה: המאבק על תדמיתה של מדינת ישראל כמוצר לכל דבר, שיש לו לוגו, חזון, ערכים, מטרות ואפילו קהלי יעד. יום שני, 20.5 בשעה 20:00

מדינות הן מותגים לכל דבר. יש להן לוגו, חזון, ערכים, מטרות, מוצרים ואפילו קהלי יעד. ישראל, שתציין השנה 76 שנים להיווסדה, מיום הקמתה נלחמה על תדמיתה, ועל מהותה בעולם. עוצבו לה לוגואים, קמפיינים תדמיתיים, יוצאו ושווקו ברחבי העולם מוצרים ייחודים למקום הזה, ומשפיענים, אמנים, זמרים, ויוצרים מקומיים הפכו לעיתים לשגריריה האלטרנטיביים. 

מפרוץ המלחמה בעזה, המאבק על תדמיתה בעולם הפך לאחת מזירות המאבק הדומיננטיות שמדינת ישראל מתמודדת איתה. בהרצאה נדבר על מדינות כמוצרים מסחריים, נשוטט במסע נוסטלגי לימים שישראל נחשבה למותג נחשק, ונסתכל כיצד התמודדה עם משברים תדמיתיים, עד לימינו.  

‎⁨דן ריזינגר, שבוע ישראל בבלומינגדיילס, ניו יורק, 1979⁩

‎⁨דן ריזינגר, שבוע ישראל בבלומינגדיילס, ניו יורק, 1979⁩

על המרצהעודד בן יהודה, ארט דירקטור, אסטרטג ומעצב מותגים, וחוקר מגמות עיצוביות ותרבותיות. בעל תואר ראשון בתקשורת חזותית מבצלאל ותואר שני מ־London College of Communication. בשני העשורים האחרונים החזיק טור קבוע במעריב, בידיעות אחרונות, ומשנת 2021 במוסף גלריה של עיתון הארץ. כמעצב עצמאי השתתף בתערוכות מקומיות ובינלאומיות, ובין השאר הציג תערוכת יחיד בשבוע העיצוב ירושלים 2019.

מרכז תאו הרצליה, יום שני, 20.5 בשעה 20:00

  • מחיר כרטיס: 65 ש״ח
  • אזרח ותיק / סטודנט – 60 ש״ח
  • משך ההרצאה כשעה

לרכישת כרטיסים>>>

*כוכבית מייצגת שדות חובה

מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden