כל מה שחשוב ויפה

תחרות המיתוג Israel Brand Award 2024 יוצאת לדרך

פורטפוליו News: תחרות Israel Brand Award לשנת 2024 תתקיים בחודש נובמבר. יובל סער - העורך הראשי של מגזין פורטפוליו, שותף המדיה של התחרות - יצטרף לחבר השופטים שבראשו יעמוד המעצב שגיא חביב. הגשת עבודות עד 31.7

תחרות המיתוג Israel Brand Award לשנת 2024 יוצאת לדרך. התחרות – יוזמה של Brand Academy, המרכז למיתוג מתקדם בעידן החדש, בהובלתו של יריב עמית ובשיתוף יפעת תקשורת וחברת KANTAR ישראל – נותנת במה לחברות, מנהלים ומנהלות, מעצבות ומעצבים, שהצליחו לייצר מהלכי מיתוג יוצאי דופן, ולהפוך את המוצרים והשירותים שלהם למותגים נחשקים בעלי אישיות ייחודית. התחרות מציינת ומכבדת את החשיבות וההשפעה שיש למיתוג, לחדשנות ולעיצוב, ומציגה את מהלכי המיתוג פורצי הדרך בישראל בשנתיים האחרונות. 

התחרות, שתיערך בחודש נובמבר, כוללת 19 קטגוריות ואת הפרס הנחשק מכולם, ADLER BRAND AWARD ע״ש הפרסומאי ראובן אדלר, שיוענק לעבודת המיתוג הטובה מכולם (בכל קטגוריה שלושה זוכים: מקום ראשון, שני ושלישי). בין הקטגוריות: היי־טק, ריטייל, בנקאות ושוק ההון, נדל״ן, משקאות, מזון, יופי, תרבות ועוד.

Israel Brand Award. צילום: רמי זרנגר

Israel Brand Award. צילום: רמי זרנגר

השנה התווספו קטגוריות מיוחדות המיועדות למעצבים וחברות מיתוג – עצוב אריזה, אתרים ומיתוג עסקים קטנים – שייבחנו גם הן על פי קריטריונים של איכות ומקוריות פורצת דרך ועקבית של קונספט, עיצוב וביצוע על פני מספר נקודות מגע של מותג.

בנוסף, השנה תפתח התחרות את שעריה לסטודנטים בקטגוריה מיוחדת, בשיתוף כמה מהמוסדות האקדמיים המובילים בישראל בתחום העיצוב: בצלאל, מכון טכנולוגי חולון ובית הספר לעיצוב ויצו חיפה של אוניברסיטת חיפה. מכל בית ספר ייבחרו 10 עבודות המיתוג הטובות ביותר והן אלו שתוגשנה לתחרות.

יריב עמית: תחרות המיתוג של ישראל מצדיעה למהלכי המיתוג פורצי הדרך בשנתיים האחרונות. זהו אירוע שכולו מוקדש למיתוג, חדשנות ועיצוב וחושף את העבודות הטובות ביותר בתחומים השונים

העבודות ייבחנו על ידי פורום בעלי חברות המיתוג המובילות בישראל והזוכים יוכרזו בטקס חלוקת הפרסים היוקרתי שיתקיים בתל אביב בחודש נובמבר. על מנת לגשת לתחרות יש להגיש מצגת של עד 25 שקפים, הכוללים את האתגר המיתוגי שנבחר, הצגת הפתרון וקרייאטיב. את העבודות יש להגיש למחלקה לתקשורת חזותית בבתי הספר. 

יריב עמית, יזם התחרות ומנכ״ל Brand Academy: ״סיכמנו בהצלחה כבירה את כנס המיתוג השנתי ואנו נרגשים להוציא לדרך את תחרות המיתוג של ישראל, המצדיעה למהלכי המיתוג פורצי הדרך בשנתיים האחרונות. זהו אירוע שכולו מוקדש למיתוג, חדשנות ועיצוב וחושף את העבודות הטובות ביותר בתחומים השונים.

״עם ההכרזה על קיום התחרות, קיבלנו פניות מסטודנטים בכל הארץ ששאלו על האפשרות להתחרות, והחלטנו לראשונה בתחרות לפתוח קטגוריה אקסקלוסיבית עבור הדור הצעיר והמוכשר בארץ. אנו משוכנעים כי נראה עבודות מרשימות ושצפוי ׳כאב ראש׳ רציני לצוות השיפוט״.

שגיא חביב. צילום: מ״ל

שגיא חביב. צילום: מ״ל

יובל סער. צילום: מירב בן לולו

יובל סער. צילום: מירב בן לולו

חבר השופטים 

יו״ר צוות השופטים של התחרות השנה יהיה שגיא חביב, שותף בסוכנות המיתוג הניו יורקית Chermayeff&Geismar&Haviv, שנבחרה לאחרונה לעצב את לוגו ה־250 שנים לארצות הברית. חבר השופטים יכלול השנה את:

  • ד״ר דן הרמן – מרצה וחוקר מותגים בינלאומי, אבי רעיון ה־fomo
  • שולי כרמל – מנהלת חטיבת המשקאות בחברת CBC (קוקה קולה, נביעות, פריגת ועוד)
  • ארז גביש – ראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל
  • יובל סער – המייסד והעורך הראשי של מגזין פורטפוליו
  • מיכל בצר – מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה
  • מיכל סודאי – הובילה תהליכי מיתוג של חברות בינלאומיות וזכתה בפרסים רבים על עבודותיה לאורך השנים
  • ד״ר דנה טבת – ד״ר לשיווק, מנהלת תוכנית התואר הראשון במנהל עסקים, בבית הספר הבינלאומי באוניברסיטת רייכמן
  • אירית חיון – בעלת חברת מיתוג IRIT HAYON וגלריה 1of135
  • יורם דמבינסקי – מאנשי הקריאיטיב המוערכים בענף, בעלים של משרד הפרסום 42.2
  • גבי זלצמן – אמן, מעצב ופרסומאי, שותף בחברת הפרסום ״חברון זלצמן״
  • ד״ר רינת שאנן סצ׳י – ד״ר לשיווק ופרסום, המנהלת האקדמית של התואר השני MBA באוניברסיטה הפתוחה
  • צחי דינר – לשעבר, ראש המחלקה לתקשורת חזותית במכון טכנולוגי חולון
  • הלל גייגר – מנהל התקשורת והשיווק התאגידי, אמדוקס
  • ליבי כץ בר – אסטרטגית מיתוג בכירה, עובדת ומעבירה סדנאות מיתוג עם חברות מהמובילות בארץ
  • ירון שיין (jewboy) – שימש כראש המחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה בעשר השנים האחרונות
  • עטרה בילר – אסטרטגית ופלנרית מעל 30 שנה
  • מיכל המאירי – בעלת חברת MAKE IT HAPPEN, שימשה כמנכ״לית משרד הפרסום גיתם ומשנה למנכ״ל גלובס. מרצה במסלול MBA באוניברסיטת רייכמן
  • רז מסינג – Head of brand marketing of Wix Studio
  • קרן גולדנצוויג – Head of Finserve & Travel at Meta (Facebook)Israel
  • שני גרשי – סמנכ״ל קריאטיב ואסטרטגיה, Kendago
  • סיגל כהן – מנהלת השיווק של chita ולשעבר של המשביר לצרכן
  • שי אלמוג – לשעבר, מנהל אגף השיווק של בריאות כללית
  • גולן נוחיאן – פרסומאי, מאייר, איש תקשורת, שעבד עם מפלגות בשנים האחרונות
  • שאול נפתלי – בעלים של חברת ״שיחות השראה״, מנטור למנהלי קריאטיב ומנכ״לים ומחבר רב המכר ״מנער המחשבות״
  • ארזה ליבנת – שימשה כמנהלת הקרייאטיב במשרדי הפרסום הגדולים בישראל וכיום בעלים של סטודיו ALL IN ONE 
  • רפי צרפתי – מבכירי ענף הפרסום בישראל, עוסק באסטרטגיה ופיתוח עסקי בעולם ההיי־טק

תחרות המיתוג Israel Brand Award לשנת 2024
להרשמה לתחרות >>>
הגשת עבודות עד 31.7

יריב עמית (מימין) לצד OPEN, הזוכים בקטגוריית התרבות: לילך אפלבוים, דנה אביתר, יעל סלע, נופר הלפרין, איל כץ. צילום: רמי זרנגר

יריב עמית (מימין) לצד הפילהרמונית ו־OPEN, הזוכים בקטגוריית התרבות 2022: לילך אפלבוים, דנה אביתר, יעל סלע, נופר הלפרין, איל כץ. צילום: רמי זרנגר

*כוכבית מייצגת שדות חובה

הוסיפו תגובה

מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden