כל מה שחשוב ויפה

הכנס הישראלי ה-4 למחקר באינטראקציית אדם-מחשב בשנקר

פורטפוליו News: הכנס הישראלי ה-4 למחקר באינטראקציית אדם-מחשב יתקיים בשנקר ביום חמישי ה-18.2

איך עיוורים מתקשרים ברשתות חברתיות? מתי כלבים יוכלו להשתמש בטאבלט וכיצד משפיע תיקון אוטומטי על יכולת הכתיבה שלנו? חוקרים, מהנדסים, מעצבים ואנשי אקדמיה ותעשייה מתחומים שונים ישתתפו בכנס הישראלי למחקר באינטראקציית אדם מחשב, שיתארח במרכז לעיצוב וטכנולוגיה ע״ש כדר בשנקר, ביום חמישי ה-18.2 בין השעות 08:30-17:30 באודיטוריום מיטשל ובמעבדת המדיה ע״ש כדר.

מעבדת המדיה, שנקר

מעבדת המדיה, שנקר

במסגרת הכנס יתקיימו הרצאות ודיונים במגוון נושאים הנוגעים לאינטראקציית אדם-מחשב, בהם: עיצוב, הנדסה, מדעי המחשב, פסיכולוגיה, חינוך ולימודי מידע. בתוך כך, יוצגו חקרי מקרה (Case Studies) ועבודות מעשיות שיאפשרו להתוודע למגמות חדשות בתחום ולקידום שיתופי פעולה עתידיים.

כנס IsraHCI, שזוהי לו שנתו הרביעית, מהווה גשר בין חוקרי אינטראקציית אדם-מחשב באקדמיה לבין אנשי תעשיה המפתחים טכנולוגיות אינטראקטיביות יצירתיות. מאז יצא לדרך הוא ביסס את מעמדו כפורום מרכזי להצגה, דיון והתנסויות עם מערכות אינטראקטיביות חדשות מנקודת מבט מחקרית. את הכנס יובילו מיכל רינות, מייסדת ומנהלת המרכז לעיצוב וטכנולוגיה ע״ש כדר בשנקר; ד״ר אמנון דקל, ראש המחלקה להנדסת תוכנה בשנקר; ד״ר עופר ברגמן, המחלקה ללימודי מידע באוניברסיטת בר-אילן וד״ר אורן צוקרמן מהמרכז הבינתחומי, הרצליה.

בין ההרצאות שיתקיימו בכנס:

  • מציאות רבודה ואנשים מבוגרים: השפעת הגיל על השימוש במערכות מבוססות מציאות רבודה
    רינת פלג אדלר, יואל לניר ומריה קורמן
  • קיפ3: רובוט חברתי כפידבק חיצוני לסטודנטים עם הפרעת קשב וריכוז
    אורן צוקרמן, גיא הופמן, דפנה קופלמן-רובין, ענת ברונשטיין-קולמק, נועה שטרית, יהב אמסלם, ירון שלומי
  • הבריקולג׳ ההיברידי: גישור בין עיצוב פרמטרי וקראפט באמצעות מודולריות אלגוריתמית
    תמרה אפרת, מורן מזרחי ועמית צורן
  • תפקיד של הרגשות הטבועות בתמונות בתהליך חיפוש תמונות ברשת
    לב פורצקי, יואל לניר, עפר ארזי
  • שימוש במחוות יד במערכות תלת מימד של חברת סימנס עבור חברת פולקסווגן
    טלי סגל, משה שוימר
  • גורמים המשפיעים על מידת ההפרעה של התראות במדריך מוזיאון חכם
    עידו בז׳ה, יואל לניר וצבי קופליק
  • אינטראקציה עם תוכן ויזואלי ברשתות חברתיות על ידי עיוורים
    ויולטה וויקינסקה, שירי אייזנקוט, שאומיי וו, גילי לשד
  • הדגמה: מיזוג –מיצב של סינכרון תנועתי בין-אישי על פני מרחק
    עידית נוימן, מיכל שטיינר, קרן גוטליב, הדס נור, ומיכל רינות
  • הדגמה: המשחק ״לייגו״
    גרגורי קוגוס, אייל שטרן, עינת דניאל, ורד פנואלי
  • מגע, מדידה ולמידה: יישום עקרונות Lean UX לשיפור מחוות המגע ב- AutoCAD 360
    שרין רגב
  • השחקן לועס את הטאבלט! אודות אינטרפרטציה סיסטמטית של התנהגות משתמש באינטרקציית כלב-מחשב
    סופיה בסקין ואנה זמנסקי

*כוכבית מייצגת שדות חובה

פורטפוליו באינסטגרם

עקבו אחרינו
מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden