כל מה שחשוב ויפה

דגנית ברסט וציבי גבע בגלריה המדרשה הירקון 19

פורטפוליו News: שתי תערוכות יחיד יפתחו מחר (10.3) בגלריה המדרשה בתל אביב: דגנית ברסט מציגה The Making of שיר של תדיאוש רוז׳ביץ; ציבי גבע מציג ״ארכיאולוגיה של הווה״, הדמיות, מחשבות תהליכי עבודה, בעקבות הביאנלה בונציה. אוצר: גבי קלזמר
דגנית ברסט

דגנית ברסט

בגלריית המדרשה הירקון 19 ייפתחו מחר תערוכות יחיד של שניים מהאמנים ומורי המדרשה הבכירים, דגנית ברסט וציבי גבע. התערוכות שאצר דיקן המדרשה לאמנות, גבי קלזמר, מציגות פן מוכר פחות ביצירתם ומתמקדות באופנים שבאמצעותם נבנה מערך של משמעויות, באמצעות תצוגה של תהליכי עבודה, מחשבה ומחקר.

ברסט חוזרת לתערוכה שהציגה בגלריה ג׳ולי מ. במרץ 2012, אשר בה הציגה מגוון גדול של דימויים שכמו נתפרו יחד על ידי שלושים ואחת מילות השיר, שעברו ביניהם. בתערוכה הנוכחית התפרים נפרמים והמבט מוסט אל ״הערות שוליים״, החושפות את המקורות, ההקשרים ותהליכי העבודה והמחשבה, ויוצרות  בעצמן מעין ״טקסט״ חדש. בקומה העליונה של הגלריה היא פורסת רשת של אסוציאציות והקשרים לכל אחד מדימויי העבודה הנפרשת כמעין מסמך תלמודי פרשני של חומרים לשוניים  וחזותיים.

ציבי גבע

ציבי גבע

גבע יציג על גבי מסכי וידיאו תהליכי חשיבה, תכנון ועבודה על הפרויקט ״ארכיאולוגיה של הווה״ אותו הציג בשנה שעברה בביאנלה ה-56 בוונציה, אשר נסגרה בנובמבר 2015. את התערוכה בוונציה אצרה הדס מאור עבור הביתן הישראלי בגני הבינאלה, והיא תוכננה במשך כשנה, בתהליך אינטנסיבי ומורכב.

להוציא עבודת וידיאו אחת, ״סבכה״, שיצר גבע במשותף עם בועז ארד ומיקי קרצמן ב-2002, ושהוצגה כחלק מהמערך הכללי של המיצב בוונציה,  שאר מסכי הווידאו פורסים היבטים שונים של תהליכי עבודה, הכנות, מחשבות וניסיונות.

 

*כוכבית מייצגת שדות חובה

פורטפוליו באינסטגרם

עקבו אחרינו
מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden