כל מה שחשוב ויפה
Micro Wallet (צילומים: מ״ל)

פחות זה יותר: ארנקי הנייר של paperwallet

קמפיין הקיקסטארטר השלישי של paperwallet - שהושק אתמול - נולד מהשאיפה למצוא את הארנק המינימליסטי המושלם, מבלי להתפשר על פונקציונליות או יופי. יעד הגיוס הושלם כבר בשעות הראשונות של הקמפיין

Yuval:

הי אלעד, מה שלומך? מזל טוב על קמפיין הקיקסטארטר החדש. אחלה סרט יש לו!

Elad:

תודה רבה יובל. עבדנו קשה כבר כמה חודשים, ואנחנו מאוד מתרגשים לעלות איתו

Yuval:

זה הקיקסטארטר השלישי שלכם, אני זוכר נכון?

Elad:

נכון, זה השלישי שלנו. הראשון היה למוצר הדגל שלנו, ה־Slim Wallet של Paperwallet, השני היה Magic Coin Pouch, מוצר מדליק וחדשני שבא לפתור את הבעיה של מה עושים עם המטבעות, ועכשיו אנחנו מוציאים מוצר חדש שנקרא Micro Wallet

Yuval:

תעשה לנו רגע תקציר הפרקים הקודמים: מי זה אנחנו ומה הוא ה־paperwallet

Elad:

אנחנו זה אני (אלעד בורקו), רועי בורקו וגרייס ווטנברג, יחד עם קהילה של מעל 100 אמנים מכל פינות העולם. paperwallet הוא קנבס לאמנות שהוא גם שימושי, עם סטייל ייחודי. המותג בנוי סביב האמנות והמטרה היא להוריד את האמנות מקירות הגלריות ולתת לה רגליים. המוצרים שלנו הם יצירות אמנות לא יקרות ונגישות לכל אחד, ובנוסף הם מקדמים את האמנים

Yuval:

ומתי זה היה? מתי יצאתם עם הקמפיין הראשון?

Elad:

הקמפיין הראשון יצא לפני כשלוש שנים. הקמפיין השני של ה־coin pouch יצא לפני כשנה

Slim Wallet

Coin Pouch

Yuval:

והנה מוצר שלישי – ״ארנק מיקרו״. מה אתה יכול לספר עליו?

Elad:

יצאנו במטרה למצוא את הארנק המינימליסטי המושלם מבלי להתפשר על הפונקציונליות ועל היופי שלו. ארנק צריך להיות נוח ולכן הוא צריך להיות הכי דק והכי קטן שאפשר. לאחר תהליך של בדיקות, ניסיונות ושינויים, הגענו לארנק אופטימלי שאנחנו מאוד גאים בו. הארנק מתחיל בעובי של כרטיס אשראי אחד בלבד, ויכול להכיל עד שמונה כרטיסים ושטרות: הוא מתרחב לפי התכולה שלו ולפי הצרכים של המשתמש

Yuval:

והנייר? זה אותו חומר כמו בארנקים הקודמים? ואולי על הדרך – למה נייר בכלל?

Elad:

נקודה חשובה מאוד! הארנק עשוי מנייר מיוחד שנקרא Tyvek: החומר הזה עמיד, חסין במים וידידותי לסביבה, וזאת הסיבה שהמוצרים שלנו באיכות כל כך גבוהה ומחזיקים לאורך זמן. ולמה נייר בכלל? קודם כל הרעיון של paperwallet התחיל מאהבה לאמנות האוריגמי, וכך נוצרו מירב המוצרים שלנו: לא רק שזה מאפשר לנו לייצר את הארנקים הכי דקים ונוחים, זה גם מאפשר לנו להדפיס צבעים באיכות של אמנות

Yuval:

אפרופו האמנות, שלוש שנים אחרי המוצר הראשון, מה אתה יודע להגיד על מה הולך, מה נמכר, מה פחות עובד, והאם יש הבדלים בין ארצות שונות או שהיום הטעם היום הוא לגמרי גלובלי?

Elad:

בהחלט קיבלתי פרספקטיבה על הטעם של תרבויות שונות וקבוצות דמוגרפיות כתוצאה מהניסיון שלי בשוק הגלובלי. האמנות על הארנקים מאוד מגוונת: מצד אחד אני רואה שהארנקים הפחות נועזים נמכרים הכי הרבה כמעט בכל מדינה; אנחנו מקבלים הרבה פידבקים חיוביים מהארנק כמוצר פונקציונלי ולקוחות נהנים ממנו גם בלי האמנות. מצד שני בערים הגדולות ובתרבות האורבנית אני רואה שיש ערך גבוה לאמנות ולייחודיות, והארנקים הכי נמכרים הם אלה בעיצובים היותר צבעוניים ופאנקיים. ביפן יש דגש חזק על אמנות ועיצוב, ושם ארנקי האמנות מאוד פופולריים

אלעד בורקו

Yuval:

איך אתם בוחרים את האמנים? כי יש לכם מנעד מאוד רחב, מאמני רחוב מקומיים ועד איי ווייווי…‎

Elad:

העיניים שלי תמיד מחפשות אמנות, גם כשאני הולך ברחוב. זו גם המדיניות שלנו: להזמין אמנים לא מוכרים לפנות אלינו ולהציע את העיצובים שלהם. אנחנו שואפים תמיד לאצור קולקציות מגוונות ומעניינות, שהקולקציה תהיה מן תערוכה או אוסף אמנות בפני עצמו ‎

Yuval:

יש לך רקע באמנות בכלל? איך התגלגלת לזה בכלל? ‎

Elad:

לא למדתי אמנות בצורה פורמלית. אני בא ממשפחה של אמנים, אמנות תמיד היתה בסביבה הקרובה שלי, למדתי להעריך אמנות איכותית. אני לומד כל יום ממאות האמנים שאני עובד איתם

Yuval:

לפני שאנחנו מסיימים יש לך איזה טיפ לחלוק איתנו (חוץ מסרט מגניב…) איך מרימים קמפיין קיסטאטרט מוצלח? ‎

Elad:

הייתי אומר שהדברים החשובים ביותר בקמפיין קיקסטארטר הם סיפור מעניין וברור, מוצר שמציע פתרון לבעיה אמיתית והיכולת לייצר מוצר איכותי שיעלה על הציפיות של הלקוח‎

Yuval:

יפה. משהו חשוב נוסף להגיד לפני שמסיימים?‎

Elad:

כן! השקנו את הקמפיין שלנו אתמול בשעה 21:00. מידע נוסף על החברה, הקמפיין, המוצרים והאמנים שלנו אפשר למצוא באתר שלנו

*כוכבית מייצגת שדות חובה

פורטפוליו באינסטגרם

עקבו אחרינו
מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden