כל מה שחשוב ויפה

האינטרנט הזה הוא משהו משהו

לא מזמן חיפשתי משהו וגיליתי בין כל מיני דפים ששמרתי פרסומת להוטמייל מ-1998. כן כן – מופרך ככל שזה לא נראה לנו עכשיו – פרסומת לאימייל במגזין מודפס. גם העיצוב, איך נגיד את זה בעדינות, משעשע:

hotmail

אבל הכי מופרך זה הטקסט (בתרגום חופשי): יש לכם חיים מחוץ לעבודה. עכשיו יכול להיות לכם אימייל מחוץ לעבודה. עם הוטמייל, כל מה שצריך זה מחשב עם חיבור לאינטרנט. 15 שנה לאחר מכן וזה באמת נראה מופרך. אבל מה שעוד יותר נראה מופרך מבחינתי זה פרסומות שעושים היום לדפדפנים. תהרגו אותי אבל אני לא מבין למה צריך פרסומות לדפדפנים? למי מיועדת הפרסומת הזאת, למשל, שאומרת שהרשת היא מה שאנחנו עושים ממנה. באמת? ככה גוגל כרום מפרסמים את עצמם ב-2012?

YouTube Preview Image

ואולי מישהו יכול להסביר לי למי מיועדת הפרסומת הזאת, לאינטרנט אקספלורר?

YouTube Preview Image

אני באמת רוצה להבין. מישהו ראה אחת מהפרסומות האלו בטלוויזיה או באינטרנט ואמר לעצמו שהוא יחליף דפדפן? מה אני מפספס?

*כוכבית מייצגת שדות חובה

3 תגובות על הכתבה

  1. ניר

    קשה להעריך. יש כל כך הרבה דפדפנים, והם בחינם. איפה פה הרווח? ממה מתפרנסים?
    אני מניח שהם מנצלים את המידע על הרגלי הגלישה שלנו ואוספים מידע שאנחנו מזינים לרשת (אפילו אם הם אומרים שלא).
    כי יש מלחמה על איזה דפדפן תשתמש. בשנים האחרונות אינטרט אקספלורר יורד יותר ויותר, במיוחד מאז התביעה הידוע על מונופול שהעלתה מאוד את המודעות למגוון הדפדפנים.
    http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

    ושאלה שתמיד הטרידה אותי. למה יש אתרים ישראלים שעובדים רק, אבל רק על אינטרנט אקספלורר? במיוחד ממשלתיים…

  2. עדנה

    מה שבאמת מופרך הוא המשפט "יש לכם חיים מחוץ לעבודה". אם יש משהו שהאימייל הרג – זה זה.

    1. yuval saar

      לגמרי. זה באמת כבר לא קיים

Comments are closed.

הוסיפו תגובה

פורטפוליו באינסטגרם

עקבו אחרינו
מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden