כל מה שחשוב ויפה
חומוס צבר, 2020. צילום: ליה שורץ

*כוכבית מייצגת שדות חובה

הוסיפו תגובה

4 תגובות על הכתבה

  1. ברוך

    נראה כמו תוכן שיווקי של צבר, תוך קפיצה והתעלמות מוחלטת משלבים חשובים בהפיכתו של החומוס למותג שהוא היום.
    הפיספוס הכי גדול הוא כמובן כניסתו של החומוס לכל מקרר בישראל תחת המותג "סלטי שמיר". הם המציאו בכלל את הדבר הזה שהיה הצלחה מסחררת והוגש בקופסה ריבועית שטוחה ושקופה.

  2. Yael

    בכנות, לא הבנתי את הפואנטה, את התלונה, את התובנות….העולם כולו אוכל הכול מכל וכל ומזמן היטשטשו המקורות: פלאפל הוא ערבי וסושי הוא יפני ופיצה היא איטלקית…שלא לדבר על זה שחומוס בבית שבו אני גדלתי (כבת להורים מצריים) היה מאכל ביתי מוכר ויוםיומי בצורות שונות ומגוונות, מאז ומתמיד. כתבה משונה הפעם. בכל זאת אוהבת אותכם, פורטפוליו, אתם נהדרים.

  3. אלה

    מעניין מאוד וכתוב יפה

  4. האישה הלבנה

    הסתכלות שטחית של אישה לבנה תוך כדי ניכוס תרבותי. בליל של מילים גבוהות שלא אומרת דבר ולא חצי דבר. מציע לה להשאיר בלונדון ולהתחיל להסתכל על אריזות שם. אולי יהיה לה משהו חשוב להגיד עליהם.

הוסיפו תגובה

פורטפוליו באינסטגרם

עקבו אחרינו
מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden