כל מה שחשוב ויפה

ברוכים הבאים לפורטפוליו

ספרו לנו על פרויקטים חדשים ומלהיבים. ליצירת קשר ולפרטים נוספים – hi@prtfl.co.il

מגזין פורטפוליו מפרסם מידי יום כתבות, ראיונות, ביקורות וחדשות בתחומי העיצוב, האמנות והאופנה. למגזין, שהוקם בשנת 2005, עשרות אלפי קוראים מידי חודש, והוא משמש בנוסף כפלטפורמת תוכן לתערוכות, לסיורים בארץ ובחו״ל, למפגשים עם יוצרים ועוד.

קראו עוד על פרוטפוליו

צילום: Edwin Hooper on Unsplash1

4 תגובות על הכתבה

  1. אלעד

    תודה על הכתבה. ממצה מאוד.

  2. סיגל

    לירוי יקר ,תודה על עוד מאמר נפלא. מעניין אותי מה דעתך יקרה לצרכן הישראלי- רכישות באינטרנט, רכישות מחו"ל, רכישת שטויות וכו. האם הצרכן הישראלי מזיז לו שהיצרן או נותן השירות הישראלי נמצא במשבר כלכלי עמוק ועוד ועוד

  3. לירוי שופן

    הי סיגל (וכל האחרים)
    תודה רבה. כעיקרון אני לא רואה בעצמי חזאי ואני לא כלכלן; התחומים שאני חוקר נוגעים לאופנה, לרשתות חברתיות ולגלובליזציה. אני אענה לשאלה בהיסוס – אני חושב שיהיה שינוי בהרגלי הצריכה אבל אני לא יודע עד כמה חברת הצריכה תשתנה באופן מהותי. אני צופה שהתקופה הזו תעצים מגמות כמו jomo (joy of missing out או מגמות הקוראות לאנשים לקיים ארון של 37 פריטים בלבד, ואני חושב שערכים של מקומיות הולכים להיות משמעותיים יותר, גם בגלל גירעון כלכלי והייבוא שנעצר. מנגד, בשלב הבא יש סיכוי להיפוך. העובדה שספקים נתקעו עם סטוקים של סחורה עשויה להביא לכך שהם ימכרו אותם בזול, מה שעשוי לחנך מחדש צרכנים לחפש את הזול ולהתרגש ממחירים נמוכים.

Comments are closed.

הוסיפו תגובה
פורטפוליו באינסטגרם
עקבו אחרינו
Silence is Golden