כל מה שחשוב ויפה
שלומית מלכה בקמפיין להשקת קסטרו הום. צילומים: דודי חסון
שלומית מלכה בקמפיין השקת קסטרו הום. צילומים: דודי חסון

במבט פנימה: קסטרו מתלבשת על הבית

מסקנות מהקורונה? רשת קסטרו הודיס מצטרפת למגמה הכי צומחת בקמעונאות למשקי בית: כלים ואקססוריז לבית. פותחת 15 סניפים של קסטרו הום במקביל

קבוצת קסטרו הודיס השיקה הבוקר את רשת כלי הבית והלייף סטייל CASTRO HOME, באיחור אלגנטי אחרי רוב הקולגות במגרש האופנה. חנות הדגל נפתחה בגן העיר בתל אביב ובמקביל נפתחות ברחבי הארץ עוד 15 חנויות של הרשת החדשה. אך זאת יש לסייג – המותג יפעל בעיקר כ־SHOP IN SHOP, כאגף בתוך חנויות המגה סטור של קסטרו, וגם באתר האינטרנט של הרשת.

בחנות בגן העיר, המתפרשת על פני 200 מ״ר מרובע, הושקעו לדברי החברה כ־3 מיליון שקל. בסה״כ משקיעה קסטרו על פי דיווחיה כ־30 מיליון ₪ בהשקת הקטגוריה החדשה, כולל מאמצי השיווק והפנייה לקהל. לצורך זה גויסה הפרזנטורית שלומית מלכה, שתוביל את זהות המותג. אריאל רוטר, מנכ״ל קסטרו, אמר כי בתמהיל המוצרים עיקר הדגש יהיה על טקסטיל לבית, תוך הקפדה על איכות, סטייל ואופנתיות.

בהחלטה להיכנס לתחום המוצרים לבית קסטרו למעשה מיישרת קו עם מתחרותיה, ובהן רשתות האופנה הבינלאומיות שכבר מציעות מגוון דומה זה זמן מה, כמו זארה הום ו־H&M, והמתחרות המקומיות, גולף אנד קו ופוקס הום – שכולן כבר ביססו את מעמדן בתחום הזה.

קסטרו הום

קסטרו הום. צילומים: לנס הפקות / רפי דלויה

לצד אלו חשוב לציין גם מתחרות כמו המשביר לצרכן, איקאה ואפילו שופרסל, שפועלת באמצעות המותג גאלה הום, ומציעה בסניפי הרשת כלי בית ומוצרי נוי וטקסטיל.

למרות ואולי בזכות התחרות, בשבועות האחרונים הודיעו בתי אופנה נוספים שהם עומדים להיכנס לתחום המוצרים לבית, ובהם המעצב רונן חן, רשת האופנה גולברי רנואר ועוד.

הקורונה עודדה את תקופת הקינון

ניכר שבשוק האופנה המקומי יש הלימה למגמה העולמית, ותחום ״הלבשת הבית״ מהווה מנוע צמיחה שמתחבר נכון לליבת עסקי האופנה. על פי הערכות, התחום המכונה בקיצור ״הום״ (Home) מגלגל בין 2 ל־4 מיליארד שקל בשנה ואחראי לאחת הקטגוריות הצומחות בארץ. תחת החישוב נכללים מוצרי טקסטיל לבית, כלי בית ואקססוריז כמו כלי נוי, עציצים, נרות ועוד. חלקם נמכרים כמוצרי בייסיק נחוצים ואחרים במיצוב של לייפסטייל, עיצוב והלבשת הבית והשקעה בעצמנו.

תקופת הקינון שכפתה עלינו הקורונה תרמה את חלקה לעידוד המגמה – שהייתה בתאוצה עוד קודם – של טיפוח והשקעה בבית פנימה. יתכן גם שתקציבי משקי בית, שיועדו בעבר לנסיעות ופעילויות אחרות, הופנו לטיפוח הבית והשקעה בשינויים קלים להשגה (יחסית לשיפוץ או מעבר דירה), בעקבות הסגרים וההשבתה הממושכת של תחומי הפעילות.

קסטרו שואפת לחזק את הקישור בין תחומי האופנה והלבשת הבית, ותציע קולקציות שיורכבו מארבע תמות עיצוביות, שנבחרו בהלימה לתחום הליבה של הרשת:

קולקציית PURE מבוססת על הצבע הלבן; FRIENDS OF NATURE – שתדגיש חיבור לטבע ולסביבה עם צבעוניות וטקסטורות של אדמה, קש, פשתן ועץ ממוחזרים; FASHION BASIC – מאופיינת בצורות גאומטריות צבעוניות עם הדפסים שניתן לעשות בהם MIX AND MATCH; ולבסוף BLUE VIBES –החיבור היותר קרוב לקסטרו אופנה, מבטא את עולם הג׳ינס, באמצעות שילוב של כחול על גווניו בבדי שמברה ודנים, חוטים צבועים וכריות נוי.

ברשת ימכרו רהיטים של המותג ״סטטוס״, כחלק משיתוף פעולה בלעדי. טווח המחירים של הכלים והחפצים לבית נע בין 6.90 ל־900 ₪. מחירים לדוגמה: מצעים 49.90-799.90 ₪, כריות נוי 69.90-129.90 ₪, כלי אוכל ומטבח 6.90-419.90 ₪. הריהוט המשלים החל מ־450 ₪.

*כוכבית מייצגת שדות חובה

פורטפוליו באינסטגרם

עקבו אחרינו
מעבר לתוכן מרכזי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + zמעבר לסגיר, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + x
Silence is Golden